reede, 20. september 2013

Kle Su Hiina sõber tervitab Sind jälle!

Jah, just niisuguse sõnumi saan oma mehelt iga jumala kord, kui mõni väike pakike saabub ... Hiinast või Hong-Kongist või ka ükskõik kust mujalt. Nende pakkidega on see hea lugu, et tellitud saab vajalik vidin otse loomulikult Ebayst. See ei ole mu viimase aja avastus, et sealt saab no absoluutselt kõike ja kordades odavamalt, kui Eestist. Väike võrdlus:


E-bayst
Eestist

 

Eestist

E-bayst
 
Eestist
E-bayst
   
Jne, jne. Kusjuures veel odavamalt saab ka! Oleneb, kas tellida Hiinast/Hong-Kongist ja oodata aga maksta väga vähe või siis tellida nt Inglismaalt, maksta pisut rohkem (aga ikkagi vähem, kui Eestist; vt. mälukaardi näidet) ja saada oma soovitud asi 3-4 päevaga kätte. Lihtne!
 
Olen mõnda asja oodanud üle 35 päeva ka. Aga pole hullu, väike kiri müüjale ja hopsti - raha tagasi! Kõige toredam on muidugi see, et sageli jõuab ka mu ost lõpuks ikkagi kohale ....
 
Kord on ka juhtunud, et tellisin ühe oranži kella aga see ei jõudnud kohale. Ok, küsisin raha tagasi. Möödus mõni päev. Nagu ikka hommikuti kapi ees olles oli peas tühjus ja poolunisena tegin sellise riidevaliku:
 
Igaks juhuks kiikasin postkasti ka ja voilaa, mu Hiina sõber oli mulle paki saatnud! Sees kenasti sobivalt oranž kell ... aga mitte minu tellitud kell, vaid hoopis selline:
 

Jah, täna sobib ka see! Elu on ilus ja kõik sujub, isegi kui mõni päev ei suju :):):)

Loo moraal    - otsige netist, alati saab odavamalt!
Loo moraal 2 - tegelikult pole mul kõiki neid vidinaid vajagi aga kui juba ostmiseks läheb, siis ...
 
 

Kommentaare ei ole: