esmaspäev, 19. august 2013

Mis värk nende kassitoidu kaantega on?

Jah, et mis värk on? Kass kräunub mu kõrval meeleheitlikult ja mina võtan uue purgi kassitoitu, avan selle ÜLIettevaatlikult ja no ikka lendab sealt igat sorti värki välja! Ja olgem ausad, ei ole isuäratav nagu. Kass muutub aina lärmakamaks aga mina pean seda läbu veel koristama ...
 


Rääkides veel meie kassist, siis tema hommik algab nii: kuuldes minu äratushelinat hakkab ta aina kõvemini häälitsema (loe:kräunuma). Enne vait ei jää, kui toit on ees.


Noh ja selle toiduga võib üksjagu aega minna, sest juhtub see, millest enne just rääkisin. Kellegi teise ärkamisega sellist ägedat kontserti ei toimu. Kuidas ta teab, et just mina ärkan? Olen proovinud helinat muuta aga ei midagi. See kass näeb läbi seinte!!!

Kommentaare ei ole: